wtorek, 18 listopada 2014

List do Mikołaja.

I mam cudne prezenty :) Wszystkie mają certyfikat CE i są bezpieczne. Wybrałam spośród takich którymi Nikolka już sie niedawno bawiła i wiem, że nie jest do nich za mała. Tylko wszystkiego kupic się nie da, więc to tylko moje propozycje:) Ja jeszcze sie nie zdecydowałam co kupię, ale dobrze, że chociaż jest już lista.


Mikołaju:

1.Zwierzaczek niemowlaczekJest to urocze zwierzątko, potrzebujące miłości i opieki.
Zabawka, tak jak prawdziwy kot wymaga żywienia i rozpieszczania, żeby była szczęśliwa.
Nakarm zwierzątko, bo gdy jest głodne popiskuje i domaga się jedzenia.
Nakarm je z buteleczki, ale nie zabieraj jej zbyt szybko, bo kotek będzie prosić o więcej.
Najedzone i szczęśliwe maleństwo smacznie zaśnie pochrapując.

2.Little People Fisher Price - Mam kilka propozycji:) nie wiem czy nie skupić sie na tej kolekcji, ponieważ bardzo jestem nią zachwycona.






3. Drewniny koń na biegunach- Gdy byliśmy w Ikei Nikolka tak ślicznie bawiła się na bujanym łosiu. Tylko do mnie bardziej przemawia konik i z oparciem:)
4. Chi Chi Love- Moja córeczka uwielbia pieski, kotki, koniki i inne zwierzatka.

5. Lalka Baby Born 1+ - Pierwsza lalka!
6. Kuchnia- Kacper ma kuchnię i Nikolka uwielbia sie nią bawić, dlatego znalazła się na mojej liście.


7. Puzzle Piankowe- dobrze sprawdza sie zamiast dywanu do nauki literek i cyferek
8. Zestaw Ikea
9. Drewniane puzzle- Pierwsze puzzle. Bardzo lubimy drewniane zabawki.



10. Wózek dla lalek
11. Siostrzyczka szczeniaczka

12. Pierwszy laptop
13. Kanapa

1 komentarz: