środa, 19 marca 2014

6 miesięcy 16 dni.

Hejka ;)

Dawno nas nie było, ale no cóż ząbki dają nam popalić. Jejku niech tylko pomyśle ile to ludzi miałam odwiedzić i jak zwykle nic z tego. Tu nie ma samochodu, później brak czasu itd. A czas leci nieubłaganie i tyle. Nie da się zatrzymać nawet jednej sekundy. Codziennie zbieram się by coś napisać teraz Nikolka zajmuje się zabawkami.
Nawet nic się nie chce jak za oknem taka okropna pogoda. Chociaż troszkę deszczu też musi być. Ale pada ciągle, chociaż wczoraj zawitało troszkę słoneczka. Była babcia z wujkiem, a Nikolka pos la z dziadkiem pozniej na rowerek. Szkoda że dzisiaj musimy siedzieć w domu. A może jakieś zakupy? ? Kochamy zakupy ;*

A teraz poczytamy Nikolka uwielbia jak jej się czyta tylko denerwuje mnie już to, że bajki ciągle się powtarzają w tych książkach. Przepraszam Was za brak przecinków, stacji, wielkich liter, kropek itd ale przy tak szybkim pisaniu postow nie zawsze mam czas żeby jeszcze raz sprawdzać.
W piątek jedziemy na badania i znów będą mi kłóć moją córeczkę.NIE LUBIĘ !!! Niedługo wróci tatuś z pracy trzeba coś zrobić do jedzonka ;)

Więc żegnamy i wyczekujcie następnego postu.

Buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz