sobota, 22 marca 2014

Yyy no i co dalej.

Hejka ;)

Nie chce Was zamęczać długimi postami, ale dziś nawet nie wiem od czego zacząć i co napisać.Nikolka obolała  od zębutków zasnęła szybciutko i teraz jest #relex.  Zakupy dzisiaj udane, a byłyśmy też w środę i piątek.
Kupione:
1. Sukienka H&M-  od babci
2. Bluzeczki i skarpety H&M- mama
3. Spodnie i body In Extenso  - tata

Bardzo mały wybór jest ubranek w naszej galerii. Jedyne jakie mi się podobają to są w H&M i Reserved lub Tesco i Auchan. Zdjęcia z zakupów będą w następnych postach.
Wszystkie kreacje będą kiedyś w niedalekiej przyszłości na zdjęciach ;)

Dzisiaj sesyjka kocykowa, moja piękna córeczka jak zwykle cudownie wyszła. Nie wiem jak ona wytrzymuje te ciągłe sesje ;p Niedługo będą zdjęcia jak sama zaczyna chodzić może jeszcze ok. 2 miesięcy. Aż dwa miesiące noszenia, przenoszenia i jej złości, że nie może tam wejść. A uwierzcie mi złości się strasznie. Ma to po TATULKU <3 Kocham mojego cudownego męża i najpiękniejszą córeczkę. Z nimi każda spędzona chwila jest przecudowna i te ich wygłupy kiedyś wam nagram i wrzucę na INSTAGRAM. Możecie nas tam szukać pod nazwą bloga ;)
No nic ja też idę spać. Dobranoc.

Buziaczki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz