niedziela, 9 marca 2014

Niedzielne świętowanie.

Hejka  ;)

Co tam u was ciekawego się dzieje?  Bo u nas bardzo bardzo dużo ciekawych rzeczy;) Wczoraj był dzień kobietek i w to nasze święto byłyśmy bardzo szczęśliwe. Nawet Nikolka dostała tulipanka od Gabrysia. <dziękujemy> Moja mała Kobietka ;*** Byłyśmy też na zakupach,bo dziadek chciał żeby Nikusia sama wybrała sobie prezent ;))) Niedługo będą zdjęcia i zobaczycie #newlook. Mam nadzieję,że wam się spodoba, bo w końcu Nisia jest coraz większa. Nawet wczoraj pierwszy raz jeździła w swoim roweru ;) Strasznie jej się spodobało to jednak jest dobra rzecz ;)
Niedługo ma nas odwiedzić wujek Radek tylko nie wiem kto się nie może bardziej doczekać tata z wujkiem Pawłem czy Pusia ;p
A moja cudowną córeczka reaguje już na swoje imię ;*
Już Was dzisiaj dłużej nie zamęczam więc do następnego.

           KARTKA Z KALENDARZA
Dzisiaj ciocia Oliwia się zareczyła z wujkiem Pawłem
GRATULACJE !!!!!
Nie mogliśmy się doczekać kiedy to nastąpi, a tutaj tak nagle po Dniu Kobiet.

BUZIAKI ;*

2 komentarze: