środa, 23 kwietnia 2014

I po świętach.

Hejka ;)

Mamy już środę drugi dzień po świętach. Ja mam posprzątane ;) To były nasze pierwsze święta w trójkę. Nasz pierwszy koszyczek. Nasze pierwsze Wielkanocne śniadanie. Nasz pierwszy lany poniedziałek. Tyle cudownych chwil i rzeczy dzieje się po raz pierwszy w moim życiu. Cudowne uczucie. Kocham to moje małe cudo nad życie. Uwielbiam z nią spędzać te całe dnie i noce.
Teraz jesteśmy na podwórku siedzimy niby ciepło, ale chmury idą wielkie, ciemne i deszczowe, a może nawet i burzowe. Mam nadzieję, że nie. Ale słyszę gdzieś daleko jak grzmi.

A mam dla Was nową wiadomość moja Najcudowniejsza córeczka już nie raczkuje do tyłu tylko do przodu ;) Jeszcze troszkę niezgrabnie i nieporadnie, ale jeszcze kilka dni i będzie zwiedzać pokoje sama. Więc teraz muszę znaleźć nowe miejsca dla wszystkich rzeczy znajdujących się w zasiegu jej maleńkich rączek;)

1 komentarz:

  1. no to teraz zacznie się psocenie;) i zwiedzanie każdego kąta,a już szczególnie tych zakazanych;)

    OdpowiedzUsuń