wtorek, 8 kwietnia 2014

Powrót do domu.

Hejka:)

Nie było nas troszkę, ponieważ z Nikusią pojechałyśmy do babci. Odpoczęłyśmy i mamy nowe zdjęcia. Dzisiaj troszkę z wczoraj z placu zabaw. Jak zwykle Nikusia od razu po wyjściu z domu zasnęła i przespała cały spacer, ale za to Kacper bawił się znakomicie:)

Niedziela- śpimy na spacerku:P



Poniedziałek - śpimy na specerku ( tym razem wózek po KACPERKU:p)



Zabawa:)



Pomysły Kacpra :) czego to dzieci nie wymyślą. Położył sobie jak to On mówi KOŁEK i z nim się huśtał :p





WIOSNA ;*


Bez komentarza...

 I objadamy się Kinderkami ;* mniam ;*

Wiosenny czas to i zmiany pogody. Dzisiaj u nas 25 stopni, a po południu deszcz i duchota;/ Głowa to chyba boli dziś każdego, bo mnie coś od rana. Byłyśmy z Nikusią zobaczyć jak Kacper ćwiczy na AI KIDO super mu idzie i bardzo fajne zajęcie. A w życiu bym nie pomyślała, że akurat mu się spodoba. I z rozmów z innymi mamami wywnioskowałam iż wysyłają tam dzieci zamknięte w sobie. Kacper też taki jest (wychowując się przy trzech dorosłych siostrach), a na zajęciach widać, że potrafi się czymś zająć, rozmawiać z innymi dziećmi gdzie w przedszkolu jak opowiada nie może znaleźć z innymi wspólnego języka. Super, że mu się podoba i nawet każe kupić sobie strój:))
A teraz idę troszkę ogarnąć po mężu który był sam przez dwa dni i jak twierdzi nie miał czasu na sprzątanie, ale może teraz w czymś pomóc;p

Na koniec macie jeszcze moje zdjęcie z dzieciństwa:)

I jak myślicie jestem choć troszkę podobna do córki, albo inaczej ona do mnie ?? :)

1 komentarz:

  1. Córcia oczywiście, że podobna i ładna za mamusią :) A spacerki, spanko na dworze i zabawa na placu to jest to co nasze bąbelki lubią najbardziej :) W wolnej chwili zaprasza do nas: http://mojedziecko-mojsyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń